HOTĂRÂREA NR. 15
DIN 10.02.2005
PRIVIND ACORDUL CONSILIULUI LOCAL PECICA DE PREDARE ÎN ADMINISTRARE CU TITLU GRATUIT A PATRIMONIULUI ÎN CARE FUNCŢIONEAZĂ CENTRU DE ASISTENŢĂ ŞI SPRIJIN PE PERIOADA EXISTENŢEI INSTITUŢIEI DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ CĂTRE DIRECŢIA GENERALĂ DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ ŞI PROTECŢIA COPILULUI ARAD
CONSILIUL LOCAL AL ORAŞULUI PECICA, întrunit în şedinţa sa ordinară, din data de10.02.2005
Având în vedere:
Raportul domnişoarei Vârtaci Monica , inspector administrare domeniul public şi privat prin care propune predarea în administrare cu titlu gratuit a patrimoniului în care funcţionează centru de asistenţă şi sprijin , pe perioada existenţei instituţiei de asistenţă socială către Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului
Art. I , punctul 4 din legea 343/2004, care modifică şi completează O.U.G. 102/1999, art. 6, alin. 1 şi 4 conform cărora instituţiile de asistenţă socială pentru persoane cu handicap funcţionează în subordinea Consiliilor Judeţean
Adresa nr. 1703/31.01.2005 a Direcţiei Generale de Asistenţă socială şi Protecţia Copilului Arad
H.C. J. nr. 20/2005 privind preluarea instituţiilor de asistenţă pentru persoanele cu handicap de către Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului
Art. 12 din legea 213/1998 – privind proprietatea publică şi regimul juridic al acesteia
Art. 38, alin.2 lit. f din legea 215/2001- Legea administraţiei publice locale
Anexa 45 din H. G. 976/2002 privind atestarea domeniului public al judeţului Arad, oraşelor şi comunelor din judeţul Arad
Avizul comisie de buget finanţe din cadrul primăriei
votul ,,pentru” a 16 consilieri din cei 17 în funcţie fiind prezenţi 16.
În temeiul art.46 pct.1 din Legea nr. 215/2001 a Administraţiei Publice Locale,
HOTĂRĂŞTE
ART.1. – Consiliul Local Pecica este de acord să predea în administrare cu titlu gratuit patrimoniul în care funcţionează Centrul de asistenţă şi sprijin, pe perioada existenţei instituţiei de asistenţă socială, către Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Arad
ART. 2 – Se mandatează primarul oraşului Pecica pentru semnarea protocolului de predare –primire a centrului cu beneficiarii şi resursele umane existente.
ART.3 – Cu ducerea la îndeplinire a prezentei se încredinţează primarul şi se comunică cu:
-Prefectura judeţului Arad, Serviciul Juridic şi Contencios
- Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Arad
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ - CARDOŞ OVIDIU