HOTĂRÂREA NR. 26
DIN 10.02.2005
PRIVIND APROBAREA PROTOCOLULUI DE COLABORARE CU CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI ARAD - DIRECŢIA DE EVIDENŢĂ A PERSOANEI
CONSILIUL LOCAL AL ORAŞULUI PECICA, întrunit în şedinţa sa ordinară, din data de10.02.2005
Având în vedere:
Raportul doamnei secretar, Fărcaş Cristiana prin care propune aprobarea Protocolului de colaborare cu Consiliul Local al Municipiului Arad - Direcţia de evidenţă a persoanei
Raportul doamnei Juncan Dorina, referent de specialitate
Prevederile O.G. nr. 84/2001 privind înfiinţarea , organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanei aprobată prin Legea nr. 372/2002 cu modificările şi completările ulterioare
Prevederile H.G. nr. 2104/2004 pentru aprobarea Metodologiei privind criteriile de dimensionare a numărului de funcţii din aparatul serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor
Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 394/29.12.2004 cu privire la înfiinţarea Direcţiei de evidenţă a persoanelor în cadrul aparatului propriu
Art. 38 alin. 2 lit. y din legea 215/2001
Avizul Comisiei de buget finanţe din cadrul Consiliului Local Pecica
votul ,,pentru” a 16 consilieri din cei 17 în funcţie fiind prezenţi 16 consilieri.
În temeiul art.46 pct.1 din Legea nr. 215/2001 a Administraţiei Publice Locale,
HOTĂRĂŞTE
ART.1. – SE APROBĂ PROTOCOLUL DE COLABORARE CU CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI ARAD – DIRECŢIA DE EVIDENŢĂ A PERSOANEI
ART.2. – Cu ducerea la îndeplinire a prezentei se încredinţează primarul şi se comunică cu: -Prefectura judeţului Arad, Serviciul Juridic şi Contencios
- Consiliul Local al Municipiului Arad – Direcţia de evidenţă a persoanei
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ
CARDOŞ OVIDIU
M.A./M.A./ex.2.