header complet 1200

PRIMARIA PECICA  * Str. 2; Nr. 150, oraş Pecica, judeţul Arad, Cod poştal: 317235 * Telefon: +40(0)257.468.323, +40(0)755.086.778 * Fax: +40(0)257/468633 * E-mail: primaria@pecica.ro

 

ROMÂNIA

JUDEŢUL ARAD

ORASUL PECICA

CONSILIUL LOCAL


HOTĂRÂREA NR. 5

DIN 11.01.2005


PRIVIND APROBAREA REGULAMENTULUI DE ORGANIZARE ŞI FUNCŢIONARE A SERVICIULUI PUBLIC COMUNIATAR DE EVIDENŢĂ A PERSOANELOR ŞI MODIFICAREA ORGANIGRAMEI PRIMĂRIEI


CONSILIUL LOCAL AL ORASULUI PECICA, întrunit în şedinţa sa ordinară, din data de 11.01.2005

 

Având în vedere:

-raportul doamnei secretar FĂRCAŞ CRSTIANA prin care propune constituirea serviciului public comunitar de evidenţă a persoanelor la nivelul oraşului Pecica

- prevederile art9 alin.(3) din Ordonanţa Guvernului nr. 84/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor , aprobată cu modificări şi completări prin legea nr. 372/2002, precum şi prin Ordonanţa de Urgenţă nr. 50/2004

- prevederile art. 38 lit. „e” din Legea 215/2001- Legea Administraţiei Publice Locale

- avizul favorabil al comisiei economico-financiare

-votul „pentru” a 17 consilieri, din cei 17 in funcţie, fiind prezenţi 17 consilieri.

-.In temeiul art. 46 pct I din Legea Administraţiei Publice Locale


HOTĂRĂŞTE

 

ART.1. – SE APROBĂ REGULAMENTUL DE ORGANIZARE ŞI FUNCŢIONARE AL SERVICIULUI PUBLIC COMUNITAR DE EVIDENŢĂ A PERSOANELOR


ART.2 – SE MODIFICĂ ORGANIGRAMA PRIMĂRIEI PECICA CONFORM ANEXEI 1 CE FACE PARTE INTGRANTĂ DIN PREZENTA HOTĂRÂRE


ART.3- Cu ducere la îndeplinire a prezentei se încredinţează primarul şi se comunică cu:- Prefectura judeţului Arad, Serviciul juridic şi contencios.

  • Preşedintele Consiliului Judeţean

  • Directorul General al Inspectoratului Naţional Pentru Evidenţa Persoanelor

 


PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ

CARDOŞ OVIDIU


M.A./M.A./ex2