ROMÂNIA
JUDEŢUL ARAD
ORASUL PECICA
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA NR. 5
DIN 11.01.2005
PRIVIND APROBAREA REGULAMENTULUI DE ORGANIZARE ŞI FUNCŢIONARE A SERVICIULUI PUBLIC COMUNIATAR DE EVIDENŢĂ A PERSOANELOR ŞI MODIFICAREA ORGANIGRAMEI PRIMĂRIEI
CONSILIUL LOCAL AL ORASULUI PECICA, întrunit în şedinţa sa ordinară, din data de 11.01.2005
Având în vedere:
-raportul doamnei secretar FĂRCAŞ CRSTIANA prin care propune constituirea serviciului public comunitar de evidenţă a persoanelor la nivelul oraşului Pecica
- prevederile art9 alin.(3) din Ordonanţa Guvernului nr. 84/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor , aprobată cu modificări şi completări prin legea nr. 372/2002, precum şi prin Ordonanţa de Urgenţă nr. 50/2004
- prevederile art. 38 lit. „e” din Legea 215/2001- Legea Administraţiei Publice Locale
- avizul favorabil al comisiei economico-financiare
-votul „pentru” a 17 consilieri, din cei 17 in funcţie, fiind prezenţi 17 consilieri.
-.In temeiul art. 46 pct I din Legea Administraţiei Publice Locale
HOTĂRĂŞTE
ART.1. – SE APROBĂ REGULAMENTUL DE ORGANIZARE ŞI FUNCŢIONARE AL SERVICIULUI PUBLIC COMUNITAR DE EVIDENŢĂ A PERSOANELOR
ART.2 – SE MODIFICĂ ORGANIGRAMA PRIMĂRIEI PECICA CONFORM ANEXEI 1 CE FACE PARTE INTGRANTĂ DIN PREZENTA HOTĂRÂRE
ART.3- Cu ducere la îndeplinire a prezentei se încredinţează primarul şi se comunică cu:- Prefectura judeţului Arad, Serviciul juridic şi contencios.
Preşedintele Consiliului Judeţean
Directorul General al Inspectoratului Naţional Pentru Evidenţa Persoanelor
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ
CARDOŞ OVIDIU
M.A./M.A./ex2