HOTĂRÂREA NR. 114
DIN DATA DE 30.07.2009
PRIVIND REZILIEREA CONTRACTULUI DE DELEGARE A GESTIUNII SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE A ORAŞULUI PECICA ŞI A SATELOR APARŢINĂTOARE NR. 963/17.01.2007
CONSILIUL LOCAL AL ORASULUI PECICA , întrunit în şedinţa sa extraordinară , din data 30.07.2009
Având în vedere:
- expunerea de motive a primarului Oraşului Pecica
- raportul doamnei Luculescu Mariana, referent mediu în cadrul aparatului de specialitate al Primarului prin care propune adoptarea unei hotărâri privind rezilierea unilaterală a Contractului de delegare a gestiunii serviciului public de salubrizare a oraşului Pecica şi a satelor aparţinătoare nr. 963/17.01.2007, pentru nerespectarea obligaţiilor contractuale asumate prin contract şi obligarea societăţii la plata despăgubirilor pentru daunele provocate oraşului Pecica
- prevederile capitolului XII art. 24 şi a capitolului XI art.23 (1) litera c din Contractul de delegare a gestiunii serviciului public de salubrizare a oraşului Pecica şi a satelor aparţinătoare nr. 963/17.01.2007
- prevederile art. 6 (2) din Legea nr. 101/2006 a serviciului de salubrizare a localităţilor privind rezilierea contractelor de concesiune pentru neîndeplinirea obligaţiilor asumate de concesionar
- votul „pentru” a 12 consilieri, din cei 17 in funcţie, fiind prezenţi 16 consilieri.
In temeiul art. 45 pct. I din Legea Administraţiei Publice Locale, republicată.
HOTĂRĂŞTE
Art. 1 - (1) Rezilierea Contractului de delegare a gestiunii serviciului public de salubrizare a oraşului Pecica şi a satelor aparţinătoare nr. 963/17.01.2007 încheiat între Consiliul Local Pecica şi SC G&E INVEST 2003 SRL , pe motivul nerespectării de către concesionar a obligaţiilor contractuale asumate prin contractul cu nr. de mai sus.
(2) Se împuterniceşte primarul oraşului Pecica să reprezinte Consiliul local Pecica în vederea rezilierii contractului mai sus menţionat şi a recuperării sumelor datorate de concesionar.
ART.2 – Obligarea SC G&E INVEST 2003 SRL la plata sumei de 151 500 lei cu titlu de despăgubiri pentru daunele provocate ,constând în : amenzi aplicate unităţii administrativ teritoriale în sumă de 51.500 lei datorită neîndeplinirii de către concesionar a obligaţiilor asumate prin contractul de concesiune precum şi a sumei de 100.000 lei reprezentând suma alocată în vederea închiderii gropii de gunoi.
ART. 4 - Cu aducere la îndeplinire a prezentei se încredinţează primarul şi se comunică cu: - Prefectura judeţului Arad, Direcţia Controlul Legalităţii Actelor, Juridic , Relaţii publice şi secretariat, Compartimentul controlul legalităţii actelor şi contencios.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ CONTRASEMNEAZĂ, secretar
POPA DORU FĂRCAŞ CRISTIANA