HOTĂRÂREA NR.120
DIN 24.08.2009
PRIVIND APROBAREA ORGANIGRAMEI ŞI A STATULUI DE PERSONAL DIN CADRUL APARATULUI DE SPECIALITATE AL PRIMARULUI ORAŞULUI PECICA
CONSILIUL LOCAL AL ORASULUI PECICA, întrunit în şedinţa sa ordinară, din data de 24.08.2009
Având în vedere:
- expunerea de motive cu nr.7324 din 12.06.2009 a primarului oraşului Pecica prin care propune aprobarea organigramei Primăriei Pecica şi a statului de personal din cadrul aparatului de specialitate al primarului;
- raportul doamnei Megyes Mariana – consilier resurse umane cu nr.7323 din 12.06.2009 cu privire la aprobarea organigramei Primăriei Pecica şi a statului de personal din cadrul aparatului de specialitate al primarului;
- prevederile art. 107 şi art.112 din Legea 188/1999 privind statutul funcţionarilor publici republicată şi prevederile art. XVI alin.(2) şi (3) din Legea 161/2003 cu modificările şi completările ulterioare;
- Avizul favorabil al Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici nr.1897261 din data de 25. iulie 2009 privind funcţiile publice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului oraşului Pecica;
- prevederile art. 36 punctul 3 litera “b” din Legea 215/2001 privind administraţia publică locală republicată
- votul „pentru” a 13 consilieri, din cei 17 in funcţie, fiind prezenţi 13 consilieri.
-. In temeiul art. 45 pct. I din Legea Administraţiei Publice Locale republicată
HOTĂRĂŞTE
ART.1. – Se aprobă organigrama şi statul de personal al aparatului de specialitate al primarului oraşului Pecica, conform anexelor ce fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
ART.2- Cu ducere la îndeplinire a prezentei se încredinţează primarul şi se comunică cu:
- Prefectura judeţului Arad, DIRECŢIA CONTROLUL LEGALITĂŢII ACTELOR, JURIDIC , RELAŢII PUBLICE ŞI SECRETARIAT, COMPARTIMENTUL CONTROLUL LEGALITĂŢII ACTELOR ŞI CONTENCIOS.
- doamna Megyes Mariana
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ CONTRASEMNEAZĂ, secretar
POPA DORU FĂRCAŞ CRISTIANA