Primar

Primar
Petru Antal

Vremea

Pecica Vremea

Programul de susținere a producției de legume în spații protejate

Referitor adresei cu nr.2745/07.02.2022 a MADR având în vedere HG nr.148/2022 pentru aprobarea Programului de susținere a producției de legume în spații protejate pentru anul 2022 vă informăm:

              Valoarea maximă în euro a sprijinului financiar de ajutor de minimis/beneficiar poate fi de 4000 euro, respectiv:

a) 3000 euro/cultură în ciclul I/1000 mp/beneficiar;

b) 1000 euro/cultură în ciclul II/1000 mp/beneficiar;

              Documente necesare pentru înscrierea în Program :

a) copie a B.I/C.I al/a solicitantului sau al/a reprezentantului legal dacă cererea este depusă prin reprezentant legal/împuternicit;

b) copie a Atestatului de producător valabil până la 31.12.2022;

c) împuternicire/procură notarială și o copie a B.I/C.I al/a unui reprezentant după caz;

d) copie a certificatului de înregistrare la Oficiul Național al Registrului Comerțului;

e) dovadă cont activ bancă/trezorerie;

f) adeverință, în original, din Registrul Agricol, conform înscrisurilor aferente anului 2022;

g) certificat de atestare fiscală și cazier fiscal, valabilă la data depunerii cererii;

               Schema de ajutor de minimis se aplică pentru susținerea producției de legume în spații protejate, după cum urmează:

a) tomate – cultivate în ciclul I sau ciclul II de producție;

b) ardei gras și /sau lung – capia – cultivați în ciclul II de producție;

c) castraveți – cultivați în ciclul II de producție;

d) fasole păstăi – cultivată în ciclul II de producție;

e) salată – cultivată în ciclul II de producție;

f) spanac – cultivat în ciclul II de producție;

g) ceapă verde – cultivată în ciclul II de producție.

               Beneficiarii pot solicita ajutorul de minimis la DAJ Arad până cel târziu la data de 1 martie 2022 inclusiv, pentru ciclul I de producție. Producția trebuie valorificată în perioada 1 martie -10 iunie inclusiv a anului 2022, pentru ciclul I de producție, iar documentele care atestă valorificarea se depun până la 30 iunie 2022 inclusiv.

               Cererea de înscriere în Program, însoțită de documentele menționate mai sus, poate fi transmisă la DAJ Arad și prin mijloace electronice, iar copiile trebuie să fie semnate, datate și certificate ,, conform cu originalul ʺ de către solicitant, la e-mail: secretariat@dadrarad.ro, poștă/curierat ( fax nr.0257/256511).

PRIMAR,

ANTAL PETRU

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked*

Prin continuarea utilizării site-ului, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. mai multe detalii

Aceasta pagina web monitorizeaza utilizatorii pe acest website pentru a genera rapoarte de utilizare, de asemenea functionalitatile ca vremea sau harta sunt informatii preluate de pe alte servicii online gratuite care se folosesc de adresa dvs de retea pentru a putea transmite informatile necesare.

Inchide